Tvoje pripojenie do siete Internet je obmedzené. Pre odstránenie tohto problému skús nasledovné:



  • Skontroluj, či si pripojený do správnej zásuvky. Internet ti pôjde z oboch zásuviek, ale len na tej bunke a na tej izbe, ktorú máš zadanú na userpaneli.
  • Skontroluj, či sa MAC adresa tvojho počítača zhoduje s tou zaregistrovanou v userpaneli.
  • Ak si uhradil občiansky poplatok, no tvoju platbu neevidujeme v userpaneli, je potrebné doniesť doklad o zaplatení.


Ak sa ti nepodarilo vyriešiť problém, napíš nám na userpanel v časti Helpdesk alebo príď na úradné hodiny PCKlubu v uvedenom čase. V prípade, ak napíšeš na helpdesk, je potrebné nechať zapojený notebook alebo PC v internetovej zásuvke tak, aby sa ti neuspal až po dobu, pokým ti niekto neodpíše na ticket.



FORMULÁR NA HLÁSENIE PORÚCH A ZÁVAD NA IZBÁCH SA NACHÁDZA NA TOMTO ODKAZE.